AKELA.samotar o mě

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!
Pravidla fóra
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely, , kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsem vypsal není povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

AKELA.samotar o mě

Příspěvekod AKELA.samotar » 02 črc 2011, 08:35

Pracuju jako jevyštní technik v Karlínském hudebním divadle ( kulisák)v občance mám napsáno Josef Hotár je mi 45 let a cca . Na cestu věštce mě vypravila moje maminka tak jsem se v mládí věnoval asi 10 let vykládání karet ted už mě to nějak extra nebaví občas ještě nějakej výklad udělám ale muj životní styl a práce mi nedovolují věnoavt se tomu naplno - taky mě už štvali ty věčně se opakující se otázky .Většinou jen starým klientúm a nebo když je na tom tazatel nějak extra špatně tak se donutim mu výklad udělat - jinak na výklady už kašlu . Taky jsem masér numerolog grafolog chiromant a magicky pracujíci blázen . Očuchal jsem si alchimii a jistou dobu jsem koketoval i s vysokou magií ( je hrozně nákladná na praktikování )
dlouhodobě se věnuju runám prostě mě pohltili a pořád mi mají co říct .Žel neexituje žádná škola kdy by se našli odborníci co se vyznají lip než já . Prozatím co se týče run zvládám Ásská kouzla galdu - sestavuji runové posloupnosti na amulety . Samosebou astrální poutě . Větrné runy - ochranná runová kouzla a tak vůbec nechce se mi to nějak moc rozepisovat .Teď v září nastupuji k panu Turnovskýmu do jeho školi astrologie - takže mi přibyde další certifikát - chich . Astrolgem se hodlám stát ne proto abych lidem odpovídal na jejich dotazy , ale proto aby se mi otevřeli nové obzory - konkrétně runové astrologie nejde pochopit bez základního astrologického vzdělání .

Jinak já nevim co bych vám o sobě ještě napsal