Angelguard

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!
Pravidla fóra
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely, , kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsem vypsal není povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

Angelguard

Příspěvekod Angelguard » 13 srp 2009, 11:30

Zdravím =) Som študent základnej školy a teraz po prázdninách idem do deviny, o paranormálne javy , mystiku , okultizmus a také veci sa zaujímam približne dva roky, Som človek s divnou vlastnosťou, od malička toho viem strašne veľa o živote... neviem či to mám z predošlého života, ale ako 9 ročný som rozprával dospelým o živote, a keď som sa predstavil a povedal koľko mám rokov, skoro odpadli... =) Vážim si tohto ,, daru '' a snažím sa vďaka nemu pomáhať každému kto sa cíti zle, kto potrebuje pomoc, kto potrebuje poradiť alebo potrebuje sa vyrozprávať... Teraz 25. Augusta / Srpna mi bude 14, Kedysi som sa veľmi bál tmy, duchov a veci s tým spojenými, ale teraz už taký veľký strach nepocitujem, z tmy ešte čiastočne áno, ale spať sám v posteli v noci mi problém určite nerobí, hehe... Už od dávna verím v boha, a anjelov, aj keď katolík niesom a do kostola nechodím... Mám svoju vieru, a to mi stačí... Pokiaľ vám bude blbo, alebo pokiaľ budete cítiť, počuť / vidieť ducha, alebo nejakú inú bytosť vo vašej prítomnosti, predstavte si Archanjela Michaela ktorý má fialovú auru a poproste ho nech k vám nepúšťa zlé bytosti... Znie to úplne detinsky, ja viem, ale mne to pomáha :-) Som úplne normálny chalan, akurát sa snažím byť iný než ostatný, a to odmalička asi aj som... Obľúbený žáner hudby je hlavne metal, a skupiny počúvam napríklad takéto : Within Temptation, Breaking Benjamin, In Flames, Bullet For My Valentine, Paramore, Ill Nino, Killswitch Engage, Three Days Gr