Eleonnor

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!
Pravidla fóra
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely, , kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsem vypsal není povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

Eleonnor

Příspěvekod Eleonnor » 19 črc 2009, 16:31

Přeji všem pěkný den
Ráda bych se vám představila. Jsem studentka gymnázia s uměleckým zaměřením. Studuji v Brně, kde taky částečně bydlím. Narodila jsem se však v malé vesničce kousek od Brna. Brzy (už ve čtvrtek) nabývám plnoletosti. Vždy mě přitahovali nadpřirozené věci, tajemno a magie. Od 15 let se zabývám výkladem tarotu. Na toto fórum jsem narazila už hrozně dávno, (myslím si tak před rokem) a vůbec (kdo ví proč) jsem neměla odvahu se sem přihlásit.
Co se týká mých koníčků, věnuji se hudbě (nejen pasivně ale i aktivně :-), ráda chodím do kina (nejlépe na horory a animované komedie) a hraju s přáteli bowling, často navštěvuji tančírnu a koncerty. Moji největší vášní jsou knihy. Ráda se setkávám s přáteli. Byly časy kdy jsem malovávala, ale fantazie i chuť se mi někam poděly. Nemám ráda sport, protože tím ohrožuju své okolí :-D
Poslouchám hlavně metal a rock ale mám ráda i jazz, chanson a klasickou hudbu. Mezi mé oblíbence patří třeba Black Sabbath, Epica, Slipknot, Nickelback, P.O.D., Linkin Park, Paramore, docela i Kelly Clarkson, dále poslouchám Edith Piaf, Bilie Holiday Čechomor a 4Tet.
Kdybyste o mě rádi ještě něco věděli, klidně se zeptejte.
Eleonnor

Školák

Na ruce: 0.00

Poděkoval za: 0 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 0 příspěvky

Re: Eleonnor

Příspěvekod PA7RICK » 19 črc 2009, 17:54

No tak tě zde vítám Eleonnorko ať se ti tu zde líbí. Rovnou ti blahopřeji k tvým narozeninám. :wink:
PA7RICK

Školák

Na ruce: 0.00

Poděkoval za: 0 příspěvky