Inqisitor

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!
Pravidla fóra
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely, , kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsem vypsal není povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

Inqisitor

Příspěvekod Inqisitor » 13 pro 2012, 22:23

Zdravím všechny uživatele fóra. Dnes mi z nenadání došlo že jsem se vlastně zapomněl řádně představit vím že už je to tedy celkem dlouhá doba od mé registrace ale myslím neuškodí když se představím. Je mi 16 let a studuji obor automechanik na SOU Nové Strašecí. Moje zájmy se většinou odehrávají v oblasti tajemna a knih jsem celkem uzavřený vůči většině lidí (což ovšem platí jak kde). Mám velmi v oblibě povídky od Howarda Phillipse Lovecrafta a také mám rád tvorbu Edgara Alana Poa. Společnost mi doma dělají dva psy takže mám občas o zábavu postaráno. Jinak dalo by se říci že mám práci s Energii v krvi teta se tím zabývala a jak se zdá část tohoto talentu se přenesla i na mne. Co se například hudby týče rád poslouchám písně Karla Kryla (což myslím že v mém věku bude asi neobvyklé) a jinak se mám velmi rád Iron Maiden, Motorhead, Gun's N Roses a ACDC. Povahově jsem spíše samotář mám rád klid a ticho. Sem světloplachý taky mimo jiné přemýšlím už delší dobu že bych snad i napsal knihu. Až dostuduji doufám že se mi podaří sehnat práci v oboru pohřebnictví. Za sebou mám bohužel k mému věku dosti špatných životních zkušeností počínaje depresema ze kterých se mi k mému štěstí podařilo úspěšně dostat. To bude asi vše.
Inqisitor

Školák

Na ruce: 67.56

Poděkoval za: 0 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 0 příspěvky

Re: Inqisitor

Příspěvekod Resermoon » 14 pro 2012, 18:02

Máme celkem dost podobného. Až na pohřebáka. Jaké máš třeba schopnosti a co umíš?
Resermoon

Školák