kllara02

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!
Pravidla fóra
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely, , kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsem vypsal není povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

kllara02

Příspěvekod kllara02 » 13 črc 2009, 18:11

určitě už mně všichni znáte , ale ještě jsem se nepředstavila.moje oblíbené kapely ?co je to za otázku ?
já poslouchám různý remixy , cascadu , basshuntera a tak různě - moje nej kapela je the rasmus.Je mi 11 let a v lednu 22. mi bude 12 :-)
studuji základku a jednou bych chtěla být zdravotní sestra.Jsem ze zubří , což je město , které leží v beskydech.Narodila jsem se na vsetíně.Jsem nemocná , mám chřipku momentálně.Prodělala jsem toxoplazmozu a mám chorioretinitis.Ve volném čase ? já se spíše vždycky těším na tábor , jinak sedím u pc píšu příspěvky a občas si zajdu ven.O tomto foru jsem se dozvědela pomocí vyhledávače , kde jsem zadala heslo duchové.Po krátkém bádání po výsledcích jsem narazila na krnac.cz a zaregistrovala jsem se.Moc se mi tu líbí , a vím , že nebyla chyba se tu zaregistrovat.Včera jsem se vrátila z tábora , při rozlučovací písni jsem se rozbrečela , protože mnoho mých 15-letých přátel už příště na tábor nepojede , ještě těžší to bylo asi pro ně , protože museli opustit to nejlepší místo na světě - "Ůdolí Damašek".Vůbec se netěším až tam pojedu naposled , protože jsem tam prožila spoustu krásných věcí a je to jediná věc na kterou se opravdu těším, přuiznávám , že je to tam lepší než na tomto foru :-) , ale damašku se nic nevyrovná.Když jsi tento článeček přečtete budu moc ráda , chtěla bych totiž , aby jstze o mně věděli co nejvíce ,děkuji všem , kteří si tento članek přečetli.

PS:ahoj.