Potřebovala bych pomoci

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!
Pravidla fóra
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely, , kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsem vypsal není povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

Potřebovala bych pomoci

Příspěvekod MichaelaCZ » 05 bře 2013, 11:27

Myslíte že by šel vyvolat duch zvířete - psa?
a nebo jestli jdou přičarovat peníze? když by jste někdo z vás věděl napište sem i návod prosím,jsem začátečník,a je možné že ani nemám nadání,ale moje setra petra má veliké nadání pro černou magii,řekli jí to 3 kartáři nezávisle na sobě.
MichaelaCZ

Školák

Na ruce: 7.34

Poděkoval za: 0 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 0 příspěvky

Re: Potřebovala bych pomoci

Příspěvekod Robil » 05 bře 2013, 15:56

Radšej si o tom aspoň trochu prečítaj a potom sa pýtaj... Nieje to len tak, že spravíš rituál z návodu a máš, keď ani nevieš na isto či sa to dá...
Robil

Učeň

Na ruce: 48.13
Banka: 6.07

Poděkoval za: 11 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 0 příspěvky

Re: Potřebovala bych pomoci

Příspěvekod Sam Tektzby » 05 bře 2013, 20:23

A zase vybarvujeme magii, jáj ja k já tohle nemám rád. Jinak povolat jde všechno, jen jde o to aby to bylo to, co cheš. Peníze jdou přičarovat, stačí dobrý nápad a nebo taré dobré kouzlo jménem práce :D ne co se týče rituálu, je jeden starý slovanský. Někam polož minci, věří se že následným přikládáním se bude množtsví zvětšovat, ale je to spíše jenom psychický. je to vlastně spoření po staru.
Na začátku bylo slovo, pak těch slov už bylo mnoho, ruka byla v rukávu a Sam s Razorkou pomálu, čekajíc co řekl jejich text by, stali se Razorkou a Samem Tektzby :D
|\/|1|_µ_|1 .-420.-3č|<µ 73|<728¥ |\|4\/ž|)¥
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Sam Tektzby