Rhaegar (Jsem tu správně?)

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!
Pravidla fóra
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely, , kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsem vypsal není povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

Rhaegar (Jsem tu správně?)

Příspěvekod Rhaegar » 30 pro 2013, 22:12

Zdravím.
Jsem tady noví. Vlastně jsem to tady našel náhodou když jsem googlil rozumy o tajemství (the sectret) což jsem nedávno viděl v televizi. Ve své podstatě jsem skeptický člověk a co nevidím je pro mě těžké pochopit ve své podstatě je to takový malý paradox protože mám rád fantasy, sci-fi, historii, comixi a trochu mě fascinuje náboženství. Jsem jen obyčejný student a o nic s uvedeného se nezajímám do hloubky. No abych se vrátil k věci. Koukám na to fórum a řikám si "okultismus... hmm to je přece blbost to neni ve skutečnosti možný." Ale pak si řikám že když jsem zastáncem fantasy roč se o tom něco nedozvědět. Nechci se učit magii a o půlnoci sbírat bylinky chci tady jen načerpat informace z jiného úhlu na věc než je to obecně známé - magie patří do pohádek. No píšu tady a vlastně bez opsahu a sám se v tom strácím takže stručně. Je toto forum pro člověka co o tomto tématu neví vůbec nic a chce si na tuto věc udělat vlastní názor poučit se a pobavit? Pomůže mi s tím zdejší komunita (protože co jsem zběžně prohlídl toto téma všichni jsou už v tomto zběhli)? Nebo se mám prostě sbalit a jít o dům dál?

Děkuji už jen za přečtení a slibuji, že se pokusím aby do příště můj text dával víc smyslu.
Rhaegar

Školák

Na ruce: 50.66

Poděkoval za: 0 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 0 příspěvky

Re: Rhaegar (Jsem tu správně?)

Příspěvekod Drapi » 30 pro 2013, 22:43