Shepard

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!
Pravidla fóra
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely, , kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsem vypsal není povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

Shepard

Příspěvekod Devon » 02 čer 2012, 10:39

Ahojte,

som 16 ročný študent študujúci informatiku/elektrotechniku, toto fórum som našiel už dávnejšie ale až teraz som sa rozhodol zaregistrovať.
Chcem vyskúšať preniknúť do oborov mágie a kinéz a hlavne čo ma poháňa je zvedavosť a to, že takéto témy sú pre mňa zaujímavé!
Samozrejme, som ešte úplný začiatočník čo ešte nerobil žiadne duchovné cvičenia, nemám v sebe objavený ešte žiaden talent (nahľadal som ho) a nema ešte poriadne nič naštudované, ale niekde sa začať musí, no nie? :)
Som fanúšikom Naruta, histórie, zaujímam sa o vesmír a verím, že v ňom nie sme sami a ako väčšina mladých ľudí vo voľno čase si zahrám nejakú tu PC hru ako napríklad Mass Effect alebo Assassins Creed. (obidve moje srdcovky, hrajem hry z väčša kvôli príbehu, je to pre mňa lepšie ako film, dlhšie vydrží a väčšia zábava) :D

Takže ešte raz. Zdravím vás všetkých! 's220'
Devon

Učeň

Na ruce: 224.16

Poděkoval za: 0 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 0 příspěvky

Re: Shepard

Příspěvekod Sam Tektzby » 02 čer 2012, 10:45

Zdravím
Na začátku bylo slovo, pak těch slov už bylo mnoho, ruka byla v rukávu a Sam s Razorkou pomálu, čekajíc co řekl jejich text by, stali se Razorkou a Samem Tektzby :D
|\/|1|_µ_|1 .-420.-3č|<µ 73|<728¥ |\|4\/ž|)¥
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Sam Tektzby

Site Admin

Obrázky: 3

Na ruce: 7,176.62
Banka: 0.00

Poděkoval za: 73 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 94 příspěvky

Příspěvekod JakubCZECH » 02 čer 2012, 11:06