sheVcza

Chcete se přidat do naší komunity a něco o nám o sobě sdělit? Tady máte možnost!
Pravidla fóra
Název topicu = Váš nick
V topicu uveďtě o sobě nějaké info, jako např. co posloucháte za kapely, , kolik Vám je, co studujete nebo čím se živíte, z kama jste, co děláte ve volném čase, odkud víte o tomto fóru ..atd. Klidně jakékoliv další info (samozřejmě žádné z těch co jsem vypsal není povinné, vše je dobrovolné, je čistě na Vás jak se představíte.

sheVcza

Příspěvekod sheVcza » 29 pro 2008, 12:48

Zdravím!

Tak jsem se konečně rozhoupal zde něco napsat. Tož kdo vlastně su? Jmenuju se Tomáš, jsem z Vizovic, je mi 21 let, studuju na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Mezi mé zájmy patří hudba, kytara, pohanství (především keltská mytologie a magie), wicca, hermetismus, okultismus, kabala, thelema, magie, metafyzika, atp. a v neposlední řadě IT které studuju. Miluju noc, přírodu, lesy, zvířata.. Nesnáším pozérství, pokrytectví, aroganci, emo, církev, dogmata, fanatismus, ns. To tak stručně o mě :)
K tomuto fóru jsem se dostal už celkem dávno, přes google, ale doposud jsem byl jen čtenář. :) A teď nějak jsme s Martink uzavřeli spolupráci s mým fórem http://www.metallum.cz, tak sem si řekl, že se tu představím a začnu tu trochu psát. K těmto věcím o kterých je toto fórum jsem se dostal celkem dávno, kdy náš pes u nás doma vždy vycítil ducha (choval se jako by ve vedlejší místnosti někdo byl, ale nebyl tam nikdo, a pes blázen rozhodně nebyl). Tím sem se o tohle začal postupně nějak víc a víc zajímat.
Tak to by mohlo stačit, kdyby někoho o mě něco zajímalo (což pochybuju že bude :D) stačí sem napsat. :)
Obrázek
Obrázek
sheVcza

Školák

Na ruce: 0.00

Poděkoval za: 0 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 0 příspěvky

Re: sheVcza

Příspěvekod martink » 29 pro 2008, 13:04

Vítám tě, konečně si se ozval, za tento nápad děkuji, opravdu se to chytlo.
martink

Webmaster

Obrázky: 0
Na ruce: 31.16
Banka: 0.00

Poděkoval za: 11 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 16 příspěvky