Výpadek ktery nastal v serverovne v nedeli odpoledne.

Veškere vyřešené temata

Výpadek ktery nastal v serverovne v nedeli odpoledne.

Příspěvekod martink » 11 pro 2007, 19:39

Dobry den,

dovoluji si preposlat oficialni zpravu naseho dodavatele konektivity ohledne vypadku, ktery nastal v serverovne v nedeli odpoledne.

Omlouvame se vsem nasim zakaznikum za problemy, ktere v posledni dobe v serverovne nastavaji. Serverovna patri mezi nejlepe vybavene v republice a verime, ze problemy se nebudou dale opakovat. V opacnem pripade zvazime presun serveru na jine misto.


Za Gringo webhosting
Tomas Matejka




-----Original Message-----
From: Podpora-AbcHost [mailto:podpora@abchost.cz]
Sent: Tuesday, December 11, 2007 12:18 PM
To: Filip Korbel
Subject: opetovny vypadek napajeni v GTS

dobry den,

omlouvame se za prodlevu s reakci a vysvetlenim situace v housingu Nagano GTS, ale vcera jsme analyzovali logy a stav aktivnich prvku, abychom mohli podat zpravu. na oficialni vyjadreni GTS stale cekame.

***********************************
Rekapitulace

9/12 14.55 doslo k vypadku napajeni na vetvi 16A ve stojanu RP30/5.
kolegove obratem informovali NMC GTS Novera. po kratke odezve jsme obdrzeli zpravu z NMC GTS, ze se jedna o vypadek a byl vyslan technik GTS do Nagana.

cca 15.20 dorazili do housingu kolegove z podpory a na miste konstatovali, ze napajeci privod pro zakladni sitove prvky je bez eletricke energie.
na teto napajeci vetvi se nachazi 90% aktivnich sitovych prvku vcetne routeru a switchu. ostatni stojany nebyly vypdakem napajeni dotceny.
rezervni zasuvka 16A 220V v RP30/5 se zasuvkou IEC309 byla odpojena v jistici kam neame pristup, takze nebylo mozno prepojit PDU na jinou vetev. po vraceni PDU do puvodni zasuvky doslo k obnoveni napajeni a aktivni prvky se postupne zapinaly.

z duvodu ochrany pred broadcast stormem, byla konektivita umyslne odpojena a prvky zapojovany postupne od cca 16:30.

abychom eliminovali planovany vecerni vypadek, rozhodli jsme prehodit karty na routeru v dobe vypadku, aby se nemusel opakovat v noci dle planu. v 16:35 jsme pozadali NMC GTS o reset MAC adresy nasho routeru z duvodu prepojeni. byli jsme pozadani o cekani, ze se s nami spoji. nikdo nas cca 20m nekontaktoval a urgovali jsme trivialni zasah na switchi znovu. byli jsme informovani, ze si spravce aktivnich prvku dosel pro jidlo a bude v k dispozici 17:30. sit jsme uvedli do puvodniho stavu, protoze NMC nebylo schopne reset MAC adresy dokoncit.

obnoveni provozu tedy nastalo v 17:00

v 17:30 jsme dle instrukci NMC GTS opet prepojili karty na routeru a cekali, az odpovedna osoba provede slibeny reset a spoji se s nami o provedeni jednoducheho ukonu. do 17:40 nas nidko nekontaktoval a v pravidelnych intervalech jsme se zkouseli s pracovnikem NMC spojit.

ten sice reset MAC adresy provedl, ale bez koordinace s nami jak jsme pozadali a proto jsme opet vratili router do puvodniho zapojeni a opet kontaktovali GTS. vysvetlili jsme (jako opakovane pred tim), ze reset musi probehnout v koordinaci s nami a pozadali jsme o potvrzeni pripravenosti. v 17:45 nam NMC GTS potvrdilo pripravenost a bylo provedeno uspesne prepojeni.

17:50 byl obnoven plny provoz.

prikladame graf dostupnosti konektivity v priloze.

***********************************

Analyza

- napajeci vetev 16A 220V s IEC309 v naganu v RP30/5 se stale chova nekorektne. nedokazame urcit, zda jde o spicky nebo spise poklesy

- servery a LAN prvky nejsou zatim kam prepojit, protoze nove slibene rozvody stale nejsou

- technik GTS dorazil do nagana az 40m po nasem prijezdu a nebyl schopen identifikovat pricinu. promeril odbery vsech vetvi a konstatoval bezny odber vsech nasich stojanu.

- nove rozvody napajeni meli byt realizovany pred tydnem, ale v dobe vypadku nebyly pod napajenim, takze jsme na ne nemohli nic prepojit.

- routery a core switche jsou prepojene na provizorni napajeci vetev s nejnizsim odberem ,8A z duvodu ochrany pred problemy s napajenim a do doby plne funkce novych rozvodu. problemova vetev se pohybuje dle naseho mereni mezi 7-8 A coz je na 50% kapacity zarizeni PDU i jesteni GTS.
puvodni odber s routerem cinil 9A.

V pripade dotazu jsem plne k dispozici.

V pripade, ze jste zaznamenali nedostupnost mobilniho telefonu technicke podpory, prosim o takovou informaci. Telefonickou dostupnost technicke podpory budeme na zaklade vasich podnetu zlepsovat a pripadnou stiznost budeme resit.

--
Prejeme pekny den.
martink

Webmaster
 
Příspěvky: 1699
Obrázky: 0
Registrován: 18 srp 2007, 11:39
Bydliště:

Na ruce: 31.16
Banka: 0.00

 Poděkoval za: 11 příspěvky
 Obdržel poděkování za: 16 příspěvky

Karma: 3




Zpět na Archiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků



Zásady ochrany osobních údajů